0,00

Ako nakúpiť produkt/povolenku

  • V sekcii Obchod si na ľavej strane vyberiete kategóriu podľa veku, pohlavia a kategórie na ktorú kliknete.
  • Ukážu sa Vám možnosti s ktorých si vyberiete napr: ak máte záujem o komplet balík miestnej povolenky pre dospelého na rok 2023, tak si kliknete na kategóriu Dospelí + ženy a kliknete na detail produktu Miestna povolenka Dospelí + ženy.
  • Tu sa Vám otvorí stránka aj s detailným popisom produktu/povolenky, a čo produkt/povolenka obsahuje. 
  • Produkt viete pridať do košíka tak, že vyplníte Meno a Priezvisko, Dátum narodenia člena, na ktorého sa produkt/povolenka vzťahuje. Tieto identifikačné údaje sú dôležité pre správne zaznamenanie stavu v zozname členov a pre správne vystavenie dokladov. Následne si produkt pridáte do košíka.
  • Do košíka môžete vložiť viacero produktov/povoleniek. Na jednu objednávku viete nakúpiť jednu povolenku, ale aj viacero povoleniek súčasne. Viete tak nakúpiť napr. povolenku pre dospelého a 2 deti, pre dvoch dospelých, pre dospelého a starob. dôchodcu a podobne.
  • V pravom hornom rohu v košíku sa objaví č.1. Potom kliknete na košík, kde uvidíte sumár košíka. Po overení košíka môžete kliknúť na Skontrolovať a objednať a dostanete sa do Pokladne.
  • V pokladni zadáte všetky potrebné fakturačné údaje podľa označených koloniek. Treba zadať meno, priezvisko, adresu, mobil a email, ktorý je potrebný na správne vystavenie objednávky. Musíte súhlasiť so všeobecnými obchodnými podmienkami.

  • Ak máte všetko správne vyplnené tak kliknite na tlačítko Objednať s povinnosťou platby.
  • Ak bolo všetko v poriadku, tak sa Vám zobrazí číslo objednávky a číslo účtu so sumou na zaplatenie. Ako variabilný symbol použite číslo objednávky. V detaile objednávke na eshop ale aj v emaile budete mať možnosť naskenovať QR kód (Pay By Square) do internet bankingu pre pohodlnejšiu platbu.
  • Ako variabilný symbol použite číslo objednávky.
  • Všetky informácie Vám tak isto prídu aj do emailu, ktorý ste zadali, kde budete informovaný o stave objednávky a o jej spracovaní.
  • Po uhradení objednávky a pripísaní na účet SRZ MsO Sereď bude objednávka spracovaná.
  • Keď bude objednávka pripravená na osobný odber alebo odoslaná Slovenskou poštou, príde Vám E-mail notifikácia. Kým Vám nepríde E-mail notifikácia o vybavení objednávky, nie je možné si ju vyzdvihnúť osobne.
  • Objednávky sú spracované a vybavené zväčša do 5-tich pracovných dní od prijatia úhrady.

  • Po doručení dokladov je treba si ešte nalepiť do členského preukazu orazenú členkú známku.